جوش سر سیاه صورت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 7 شهريور 1402
بازدید : 120
نویسنده : mozhgan

وجود جوش سرسیاه روی پوست می‌تواند بسیار آزار دهنده باشند. درمان این نوع جوش روش‌های متفاوتی دارد از جمله رفتن به سالن‌های زیبایی، استفاده از محصولات مراقبت از پوست یا روش‌های خانگی؛ اما در این بین روش‌های خانگی بی‌شک ارزان‌ترین و کم عارضه­‌ترین روش است. در این مقاله راهکارهای خانگی فوق‌العاده برای از بین بردن جوش را معرفی می‌کنیم.

درمان جوش سرسیاه خانگی با آب

ساده‌ترین و راحت‌ترین روش درمان جوش سرسیاه، شستشوی روزانه صورت با آب است. آب سموم و زوائد پوستی را برطرف و منافذ پوست را پاک‌سازی می‌کند. شستن صورت یک الی دو بار در روز باعث شادابی پوست و درخشندگی آن می‌شود. در صورتی که پوست خشکی دارید حتماً از مرطوب‌کننده بعد از شستشوی صورت استفاده کنید تا از ایجاد چربی اضافی جلوگیری شود.

ماسک از بین برنده جوش سرسیاه با لیمو و تخم مرغ

مواد لازم: لیموی تازه 3 قطره، سفیده تخم مرغ 1 عدد

طرز تهیه: برای این که منافذ باز شده و جوش سرسیاه نرم شود، ابتدا صورت را بخار دهید. می‌توانید از دستمال حوله‌ای خیس و گرم نیز استفاده کنید. تخم مرغ و آبلیمو را مخلوط کرده و به جوش‌های سرسیاه بزنید. روی آن دستمال قرار دهید.20 دقیقه به همین شکل بمانید، با لیف صورت خورد را بشویید و نقاط سیاه را بسابید. این ماسک را هفته‌ای دو بار استفاده کنید و پس از دو هفته پوست‌تان براق و بدون جوش سرسیاه خواهد بود.

ماسک خاک رس

مواد لازم: خاک رس، آب (از گلاب و شیر هم می‌توان استفاده کرد)

طرز تهیه: خاک رس به دلیل داشتن بنتونیت سلامت پوست شما را تضمین و به راحتی سموم و پوست مرده را پاک‌سازی می‌کند. خاک رس را می‌توان از عطاری‌ها تهیه کرد. ابتدا صورت خود را به خوبی بشویید سپس خاک را با مقداری آب مخلوط کنید. ماسک تهیه شده نباید خیلی سفت یا خیلی شل باشد. به صورت دایره‌ای به روی پوست خود بمالید و اجازه دهید، خشک شود. سپس با لیف یا پارچه‌ای تمیز صورت خود را بشویید. هفته‌ای یک بار از این ماسک استفاده کنید.

ماسک شیر و عسل

مواد لازم: یک قاشق سوپ‌خوری عسل، یک قاشق چای‌خوری شیر، پارچه یا نوار نخی تمیز

طرز تهیه: عسل خاصیت ضد باکتریایی فوق‌العاده‌ای دارد و شیر نیز باعث لطافت و نرمی پوست می‌شود. برای تهیه این ماسک فوق‌العاده کافی است شیر و عسل را در ظرفی مخلوط کرده و 5 تا 10 دقیقه آن را گرم کنید. پس از اینکه دمای ماسک به دمای محیط رسید لایه نازکی از آن را به روی پوست بمالید. پارچه و نوار نخی رو بر روی آن قرار داده و بعد از 20 دقیقه صورت خود را بشویید.

منبع: fillerbini





:: موضوعات مرتبط: زیبایی , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com